رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور افسران دوپینگ در اردوی تیم ملی کشتی

14:22 - 06 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۸۲۸
فدراسیون کشتی در راستای اهداف عالیه خود در راه مبارزه با دوپینگ تاریخ کلیه مسابقات و اردو‌های خود را به ستاد مبارزه با دوپینگ ایران ارائه داد.

- بر اساس  گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، صبح امروز و در محل فدراسیون کشتی جلسه‌ای فی مابین دکتر شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.

رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و همکاری تنگاتنگ این ستاد با فدراسیون کشتی در دو سال گذشته به منظور انجام آزمایشات دوپینگ در اردو‌ها و مسابقات، تصریح کرد: در راستای مبارزه با معضل دوپینگ و ریشه کن کردن آن در کشتی، اقدام به ارائه تاریخ کلیه مسابقات و اردو‌های خود به سازمان مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) خواهیم کرد. ضمن اینکه آدرس و شماره تلفن کشتی گیران خود را در اختیار این ستاد قرار می‌دهیم تا به صورت سرزده نیز از آن‌ها آزمایش دوپینگ بعمل آید.

وی ادامه داد: محکم پای تصمیماتی که گرفتیم ایستاده‌ایم و اگر تخلفی از سوی کشتی گیری انجام پذیرد تمامی عواقب آن متوجه کشتی گیر خاطی خواهد بود.

بدین ترتیب افسران مبارزه با دوپینگ با حضور در اردو‌های تیم‌های ملی و همچنین مسابقات فدراسیون کشتی، نسبت به انجام آزمایش دوپینگ اقدام خواهند کرد.

لازم به ذکر است از جمله رقابت‌هایی که فدراسیون کشتی در پیش دارد رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی در تهران، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در گرگان، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان در استان‌های خراسان رضوی و قم است که فدراسیون کشتی زمانبندی این رقابت‌ها و سایر رقابت‌های دیگر را در اختیار نادو قرار داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *