میرجوان: بازی در نقش جهان برای هر دو تیم خوب است/ خودمان را برای صعود در جدول آماده کرده‌ایم

11:51 - 06 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۷۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فاصله امتیاز بین تیم‌ها بسیار کم است و با توجه به نتایج اخیر خود را برای رسیدن به نیمه بالای جدول آماده کردیم.

عماد میرجوان در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل فجر سپاسی در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر یک بازی دیگر را هم بردیم که اتفاقاً بازی سختی بود. البته تمام بازی‌های لیگ سخت است، اما این بازی به دلیل انگیزه‌های دو تیم سخت‌تر بود. فجر نتایج بدی نگرفته بود و برای کسب امتیاز از ما به میدان آمد، اما ما نمی‌خواستیم در خانه ببازیم و از موقعیت‌ها استفاده کرده و برنده شدیم. با نتیجه‌ای که از این بازی گرفتیم وضعیت تیم بهتر شد.

وی در مورد گلزنی‌اش در این بازی گفت: تمام بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و وظیفه من هم گلزنی است. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و بتوانم در بازی‌های پیش رو هم برای تیمم گلزنی کنم. هدف ما خروج از شرایط فعلی است. با توجه به دو پیروزی اخیر بسیار امیدواریم به شرایط خوبی رسیده و خود را در جدول بالا بکشیم. از نظر فنی پتانسیل خوبی داریم و امیدواریم به اهدافمان برسیم. فاصله تیم‌ها در جدول بسیار کم است و با یکی دو برد می‌توانیم خود را به نیمه بالایی جدول برسانیم.

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در مورد بازی هفته بعد مقابل نساجی تصریح کرد: گفته می‌شود قرار است بازی در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود. از این بابت خیلی خوشحالیم، چون چیز خوبی از زمین سازی نشنیدیم. البته بازی در نقش جهان برای نساجی هم خوب است چرا که تیم خوبی دارند و روی زمینِ مناسب بهتر بازی می‌کنند. حتما شرایط در ساری برایشان خیلی سخت بوده است که تصمیم گرفتند سختی سفر به اصفهان را به جان بخرند. از این رو خود را آماده سفر به اصفهان و بازی خوب مقابل این حریف قدرتمند می‌کنیم. هر چه باشد نقش جهان زمین خوبی دارد و بهتر از ساری است.

میرجوان در پایان با اشاره به برخی اشتباهات داوری در بازی‌های نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: لیگ ما به کمک داور ویدیویی احتیاج دارد چون در برخی بازی‌ها اتفاقاتی رقم می‌خورد که واقعا تاثیرگذار است. پیش از این پشت دروازه هم داور می‌گذاشتند، اما حالا این داوران را هم حذف کردند. نمی‌خواهم به داوران خرده بگیرم و می‌دانم این اشتباهات سهوی است، اما لازم است دقت بیشتری شود تا شاید به این شکل اشتباهات کمتر شده و یا حداقل در نتیجه بازی تاثیر نگذارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *