عبدی: پرسپولیس - سپاهان همیشه پرحاشیه و جذاب بوده/ نسل ورزشی باید جایگزین افراد سیاسی در فوتبال شود

8:45 - 08 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۶۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نسل ورزشی باید جایگزین افراد سیاسی در فوتبال شود در غیر اینصورت ما شاهد مرگ ورزش در کشورمان خواهیم بود.

حسین عبدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهارداشت: بازی بدی نبود و به نظر من مهم‌ترین قسمت این مسابقه کسب ۳ امتیاز بود که البته پرسپولیس در این دیدار روی اشتباهات تیم حریف به گل رسید و بازی بیشتر در مرکز زمین دنبال می‌شد.

وی ادامه داد: صادقانه دو تیم رقابت نزدیکی را ارائه دادند و توپ بیشتر در وسط زمین در حال حرکت بود. پرسپولیس در صحنه گل اول روی اشتباه دروازه‌بان ذوب آهن به گل رسید و گل دوم هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و اتفاق خاص دیگری در این بازی ما ندیدیم. نکته مثبت این بازی فقط و فقط ۳ امتیاز بود که پرسپولیس موفق شد آن را کسب کند.

*امیدوارم حاشیه‌ای به وجود نیاید تا شاهد دیداری جذاب باشیم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با سبک بازی و عملکرد این تیم تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس در جریان بازی تمام تلاششان را می‌کنند که بهترین نمایش را ارائه دهند. اینکه ما بگوییم دفاعی بازی می‌کنند یا هجومی یک بخش دیگر است و به کادرفنی مربوط می‌شود چون آن‌ها یک هفته حریفشان را آنالیز می‌کنند  و ما فقط آن بازی را تماشا می‌کنیم، اما کادرفنی روی یک برنامه‌ای کار می‌کنند که ما نمی‌بینیم.

عبدی در خصوص دیدار آینده پرسپولیس با سپاهان عنوان کرد: دیدار پرسپولیس و سپاهان همیشه پر حاشیه بوده است البته این بازی ۶ امتیازی است و هیجان خاص خودش را دارد. سپاهان تیم قدرتمندی است و مسلماً برای برد می‌آید، دو تیم به دنبال برد هستند و امیدوارم حاشیه‌ای به وجود نیاید تا یک بازی جذاب را شاهد باشیم.

*وقتی افراد سیاسی در رأس فوتبال باشند نتیجه همین می‌شود

وی با اشاره به حذف استقلال و پرسپولیس از چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: این مشکل برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد و تمام این مشکلات بخاطر نبود صداقت در بین مسئولان است. قبلاً هم گفتم حضور یک فرد ورزشی در فوتبال ما ضروری است. وقتی افراد سیاسی در رأس فوتبال باشند نتیجه همین می‌شود. مدیران غیرورزشی که قرارداد‌ها را ۳ برابر می‌کنند، بدهی بالا می‌آورند و بعد استعفا می‌دهند؛ اینگونه می‌شود که پایه اقتصادی باشگاه‌ها از بین می‌رود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: نسل ورزشی باید جایگزین افراد سیاسی در فوتبال شود در غیر اینصورت ما شاهد مرگ ورزش در کشورمان خواهیم بود. این دروغ گویی‌ها باعث شد AFC ما را نقره داغ کند و مطمئناً با ادامه این روند باز هم در سال‌های آینده‌ای مشکلاتی گریبانگیر ما خواهد شد. استقلال و پرسپولیس هر سال مدعی کسب این جام بودند و تمام تیم‌های آسیا ترس داشتند. حذف این دو تیم خیلی ناراحتم می‌کند؛ البته اینکه دو باشگاه پایتخت به دست این اشخاص افتاده بیشتر ناراحت کننده است. امیدوارم زیر ساخت‌ها را طوری بسازند که این مشکلات به وجود نیاید و صداقت پرورش داده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *