پیکان و کوشکی باز هم گربه سیاه سپاهان شدند/ تکرار خاطرات تلخ پارسال؟

12:16 - 04 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۲۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال سپاهان باز هم مقابل پیکان ناکام بود تا خاطرات تلخ گذشته برای زردپوشان اصفهانی یادآوری شود.

- تیم فوتبال سپاهان اصفهان در سال‌های اخیر همواره یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران بوده است. آن‌ها فصل جاری فوتبال را با ۳ پیروزی پیاپی آغاز کردند، اما پس از آن با شکست در دربی اصفهان و تساوی مقابل تراکتور کمی از روند خوب خود فاصله گرفتند. سپاهانی‌ها پس از این ۲ بازی مجدداً به فُرم خوب خود برگشتند و با ۴ پیروزی پیاپی (با احتساب پیروزی ۳ بر صفر مقابل گل گهر) به صدر جدول تکیه زدند.

طلایی‌پوشان اصفهانی هفته‌ پیش برابر تیم مدعی استقلال شکست خوردند تا ورزشگاه آزادی را بدون امتیاز ترک کنند و این هفته به امید کسب یک بُرد خانگی مقابل پیکان وارد ورزشگاه نقش‌جهان شدند، اما شرایط طور دیگری رقم خورد.

تیم پیکان تحت هدایت مجتبی حسینی با درخشش علیرضا کوشکی و محمدحسین فلاح موفق شد سپاهان مدعی را در خانه شکست دهد و تک گل فرشاد احمدزاده برای فرار از شکست زردپوشان کافی نبود و حالا سپاهان با ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و صدر را تقدیم استقلال کرده است.

فصل پیش طلایی‌پوشان اصفهانی رقابت بسیار نزدیکی با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیستم داشتند که در پایان و علی‌رغم به ثمر رساندن ۵۳ گل در ۳۰ مسابقه با اختلاف دو امتیاز نایب قهرمان شدند. یکی از بازی‌های بسیار مهمی که شاگردان نویدکیا فصل پیش از دست دادند بازی هفته ۲۶ مقابل پیکان بود. در آن مسابقه که در ۱۵ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد، پیکانی‌ها تحت هدایت مهدی تارتار با گل علیرضا کوشکی از حریف خود پیش افتادند و ۱۰ دقیقه بعد احسان حاج‌صفی کار را به تساوی کشاند تا زردپوشان دیار زاینده‌رود که حسابی ویژه روی ۳ امتیاز آن مسابقه باز کرده بودند تنها با یک امتیاز تهران را ترک کنند. همان ۲ امتیازی که سپاهان در برابر پیکان از دست داد باعث ایجاد اختلاف ۲ امتیازی با پرسپولیس و رسیدن جام به سرخپوشان شد.

با توجه به هزینه‌های سنگین سپاهان در فصل نقل و انتقالات تابستانی و همچنین ۶ فصل ناکامی در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، انتظارات هواداران این تیم بسیار بالاست و قطعاً چیزی جز قهرمانی نمی‌تواند لبخند را بر لب فوتبال‌دوستان اصفهانی بنشاند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *