تارتار: چهره تیم بازنده را مقابل پرسپولیس نداشتیم/ روی اشتباه داور و دروازه‌بانمان باختیم

19:13 - 03 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۰۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در هفته‌های اخیر از داوری خیلی ضربه خوردیم و نمی‌دانم چه کار باید انجام بدهیم.

- مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پرسپولیس اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*واقعا امروز بازی خوبی ارائه کردیم. به پرسپولیس و گل‌محمدی تبریک می‌گویم که بازی را بردمند، اما ما چهره تیم بازنده را نداشتیم.

*پرسپولیس در هر بازی ۸-۹ موقعیت ایجاد می‌کند، اما ما چنین اجازه‌ای به آن‌ها ندادیم. روی جوانی گلرمان گل خوردیم و روی گل دوم هم با اشتباه داور مواجه شدیم. اصلا آن صحنه پنالتی نبود، اما شاید صحنه بعدی مشکوک‌تر بود. در مجموع روی اشتباه داور و دروزاه‌بانمان بازی را باختیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خوب بازی کردند، اما در هفته‌های اخیر از داوری خیلی ضربه خوردیم و نمی‌دانم چه کار باید انجام بدهیم.

*از روز اول به باشگاه اعلام کردیم باید خیلی از مشکلات حل شود. بازیکنان ما کارشان را خوب انجام می‌دهند، اما نه فقط ما بلکه خیلی از تیم‌ها مشکل دارند.

*بازی خوبی انجام شد و هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند. تیم ما تاقبل از دریافت گل بازیی پایاپایی با پرسپولیس انجام داد، اما به خاطر کم تجربگی دروزاه‌بانمان که بازیکن زیر ۲۳ سال ما هم هست گل اول را خوردیم. گل دوم هم روی اشتباه داور وارد دروازه ما شد.

*می‌توانستیم با فشاری که می‌آوردیم بازی را برگردانیم، اما داور دچار اشتباه شد و آن پنالتی را به سود حریف گرفت. در مجموع به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *