نویدکیا: پیکان جسورانه بازی می‌کند و می‌تواند برای تیم‌های دیگر خطرناک باشد

20:09 - 02 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۹۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پیکان تیم بسیار با انگیزه‌ای است که بسیار جسورانه بازی می‌کند و می‌تواند برای تیم‌های دیگر خطرناک باشد.

محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*پیکان تیم بسیار با انگیزه‌ای است که بسیار جسورانه بازی می‌کند و می‌تواند برای تیم‌های دیگر خطرناک باشد. با این جسارتی که پیکان بازی می‌کند، نشان می‌دهد فلسفه خوبی دارد و از لحاظ تاکتیکی بسیار قوی است.

*پیکان شانسی فوتبال بازی نمی‌کند و می‌داند از فوتبال چه می‌خواهد و تلاش می‌کند تا خواسته‌های سرمربی را انجام دهد. مجتبی حسینی تیم خوبی جمع کرده و جوانان با استعدادی در تیمش حضور دارند.

*در آینده از این تیم بیشتر خواهید شنید و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. ما در بازی‌های گذشته هم خوب بازی کردیم اما فقط به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و باید گل بزنیم و امتیاز کسب کنیم. اگر این کار را نکنیم قطعا به مشکل برمی‌خوریم.

*امیدوارم فردا هواداران بازی خوبی ببینند. با این که شرایط ما ایده‌آل نیست اما از هواداران ممنونم که ما را حمایت می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *