ترفند تغییر شماره در واتساپ بدون پاک شدن چت‌ها

6:50 - 03 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۹۴۰
اگر می‌خواهید شماره خود را در واتساپ تغییر دهید، اما نمی‌خواهید چت‌های فعلی خود را از دست بدهید، این مطلب را بخوانید.

_ خبرگزاری صدا و سیما نوشت: واتساپ دارای یک ویژگی موجود به نام تغییر شماره است که به کاربران اجازه می‌دهد شماره اصلی خود را که به حساب واتساپ آن‌ها گره خورده است، تغییر دهند.

قبل از ورود به دستورالعمل‌های گام به گام، خوانندگان باید توجه داشته باشند که این ویژگی دارای محدودیت‌هایی است. شماره فعلی شما باید در حال استفاده و قادر به دریافت تماس یا پیام باشد.

همچنین، این ویژگی فقط در صورتی کار می‌کند که شماره تلفن همراه خود را تغییر دهید (نه تلفن هوشمند اصلی). اگر دستگاه خود را نیز تغییر می‌دهید، باید نسخه پشتیبان واتساپ را روی تلفن قدیمی خود تهیه و سپس آن را با شماره قدیمی روی گوشی جدید خود نصب کنید.

برنامه واتساپ را در تلفن آیفون یا اندرویدی خود باز کنید.

به تنظیمات و سپس به حساب کاربری بروید.

در اینجا Change Number را انتخاب کنید. با این کار صفحه‌ای باز می‌شود که می‌خوانید: «Changing your phone number will migrate your account info, groups & settings»؛ دکمه «next» را فشار دهید.

اکنون از شما خواسته می‌شود که شماره قدیمی و جدید خود را وارد کنید. آن‌ها را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید.

اکنون، پیامی خواهید دید که اساساً تصمیم شما برای تغییر شماره واتساپ را تأیید می‌کند و همچنین از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید به مخاطبان خود درباره تغییر اطلاع دهید یا خیر.

در اینجا می‌توانید سه گزینه را انتخاب کنید: همه مخاطبان (All contacts)، مخاطبانی که با آن‌ها چت می‌کنم (Contacts I have chats with) و سفارشی سازی (custom).

روی Done ضربه بزنید.

اکنون واتساپ از شما می‌خواهد شماره جدید خود را ثبت کنید. مشابه فرآیند ثبت نام واتساپ، یک کد شش رقمی روی شماره جدید خود دریافت خواهید کرد. آن را وارد کنید. پس از تکمیل، شماره شما در واتساپ تغییر می‌کند، در حالی که چت‌های قدیمی شما به همان صورت باقی می‌مانند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *