رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمک دستگاه قضایی جیرفت استان کرمان به اقشار محروم و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

16:00 - 02 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۹۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری جیرفت استان کرمان از امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین دادگستری و کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور کمک و یاری رساندن حقوقی و قضایی به اقشار محروم و مددجویان تحت پوش کمیته امداد خبر داد.

- رئیس دادگستری جیرفت استان کرمان از امضاء تفاهم نامه همکاری بین دادگستری و کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور کمک و یاری رساندن حقوقی و قضایی به اقشار محروم و مددجویان تحت پوش کمیته امداد خبر داد.

اصغر ستائی مختاری در دیدار با مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری بین دادگستری و کمیته امداد استان کرمان افزود: براساس تاکید رئیس کل  دادگستری استان کرمان در خصوص حمایت از اقشار محروم و آسیب‌دیده جامعه و همکاری و تشریک مساعی با نهاد‌های حمایتی و انعقاد تفاهم نامه برای خدمت به محرومین و مددجویان تحت پوشش به منظور ارتقاء نقش آفرینی اجتماعی و بهبود معیشت این قشر نیازمند؛ ما نیز در کنار کمیته امداد شهرستان هستیم.

وی بیان کرد: مشارکت در فرآیند یاری رساندن به خانواده‌های محرومین، ایتام و نیازمندان و خدمت رسانی آسان، کم هزینه و بدون واسطه به این مددجویان با ارائه راهکار‌های حقوقی و قضایی از اهداف اصلی و محور‌های این تفاهم نامه است.

رییس دادگستری جیرفت با تاکید بر تکریم محرومان و مددجویان، افزود: بهره مندی حقوقی و قضایی مددجویان از این امکانات و ظرفیت‌ها از اهداف محوری این تفاهم نامه بوده و دستگاه قضایی شهرستان مصمم است تا با همکاری نهاد‌های حمایتی، بستر و زمینه لازم برای تسهیل احقاق حق و پیگیری‌های قضایی مددجویان را فراهم کند تا بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی این بخش از جامعه باشیم که به حق وظیفه و رسالت تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رساندن به محرومان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *