وضعیت جاده‌های پرتردد در ۲ دی/ ترافیک روان در محور چالوس

11:23 - 02 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۸۵۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: - تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با میزان، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های پرتردد کشور را تشریح کرد و از مردم خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

وی در توضیح وضعیت جوی جاده‌های شمالی گفت: آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری در خصوص وضعیت جوی دیگر جاده‌ها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و در آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری نیمه سنگین است.

وی در ادامه گفت: در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان و زنجان بارش برف و باران و در برخی از محور‌های استان‌های گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

آشوری تاکید کرد: براساس اطلاعات دریافتی از تردد شمار‌های فعال جاده‌های کشور تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل افزایش ۲ درصدی داشته است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *