آبگرفتگی شدید در بزرگراه شهید رجایی

11:24 - 02 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۸۵۴
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کندی حرکت خودرو‌ها  به دلیل ترکیدگی لوله آب و ایجاد ترافیک در محدوده بزرگراه رجایی خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت: در ساعت ۰۹:۰۰ صبح امروز در محدوده شمال به جنوب بزرگراه رجایی قبل از بعثت ترکیدگی لوله اصلی این مسیر و فوران آب، باعث آبگرفتگی شدید در این محدوده و کندی حرکت خودرو‌ها و لغزنده شدن معبر گردید.

وی ادامه داد: این آبگرفتگی درخطوط حرکتی گسترش یافته بود و باعث پخش شدن آب در سطح سواره رو شد، به نحوی که باعث کندی حرکت و موجب ایجاد بار ترافیکی مقطعی در این محدوده گردید.
 
بیشتر بخوانید:

سرهنگ شریفی گفت: عوامل پلیس راهور فاتب به موقع در محل حاضر گردیدند و نسبت به روان سازی و آرام سازی سرعت خودرو‌ها اقدام نمودند تا موتورسیکلتی در اثر لغزندگی راه واژگون نشده و با زمین برخورد نکند و برای خودرویی بخاطر این آب گرفتگی حادثه‌ای روی ندهد و باعث ترافیک بیشتر نگردد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق پلیس راهور فاتب و حضور به موقع عوامل سازمان آب و فاضلاب و کارکنان زحمتکش شهرداری این ترکیدگی و آبگرفتگی در دست تعمیر و رفع نقص بوده و تیم‌های منطقه ۱۶ پلیس راهور تهران بزرگ نیز در حال روان سازی ترافیک در این محدوده می‌باشند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *