مقابله با موشک‌های کروز در رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷

16:32 - 01 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۷۷۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی بخش زمینی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷سپاه گفت: در حال حاضر ما توانایی مقابله با موشک‌های کروز را با هجم آتش بالا داریم و می‌توانیم بسیاری از بمباران‌ها را در سطح بالا با موشک‌هایی که امروز سپاه در اختیار دارد همچون موشک‌های سوم خرداد مورد تهاجم قرار بدهیم.

- سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید سرخیلی در ارتباط زنده تلویزیونی به تشریح اقدامات نیروی زمینی سپاه در روز سوم رزمایش پرداخت.

سخنگوی بخش زمینی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷سپاه با بیان اینکه ما در حال اجرای دفاع مستحکم در سواحل خلیج فارس در جزایر هستیم گفت: این رزمایش با بمباران سنگین از سوی دشمن فرضی در حال انجام است. رزمندگان ما در مواضع پدافند غیرعامل حضور دارند و پدافند عامل هم در برابر دشمن فرضی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر ما توانایی مقابله با موشک‌های کروز را با هجم آتش بالا داریم و می‌توانیم بسیاری از بمباران‌ها را در سطح بالا با موشک‌هایی که امروز سپاه در اختیار دارد همچون موشک‌های سوم خرداد مورد تهاجم قرار بدهیم.

سرخیلی بیان کرد: یگان‌های زمینی ما در پدافند عامل به سر می‌برند و سعی می‌کنند نیروی خود را حفظ می‌کنند تا با رصد کامل دشمن در منطقه اگر در ۲ و نیم مایلی حضور آن‌ها را احساس کردند درگیری شروع خواهد شد.

سخنگوی بخش زمینی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷سپاه گفت: طی ۲ ساعت گذشته رزمایش و عملیات یگان‌های ویژه به مبادی عملیاتی دشمن در هر بخش اعم از دریا یا خشکی را با نام عملیات ویژه آغاز کردیم که در آن از پهپاد‌های انتحاری با قدرت انفجاری بسیار خوب استفاده می‌شود.

 

 

تکمیل می‌شود

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *