رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سوژه جدید کُری‌خوانی هواداران استقلال‌ برای پرسپولیس

10:24 - 29 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۳۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - چک استقلالی‌ها باز هم برگشت خورد تا روزهای بی‌خبری در این باشگاه به پایان برسد و این بار پرسپولیسی ها برای کری‌خوانی وارد گود شوند.
به گزارش خبرنگار ورزشی ،  آبی‌ها تا اینجا فصل بسیار خوبی را سپری کرده اند و جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند. آنها تنها یک بازی را باخته اند و طرفداران امیدوارند پس از دو فصل ناکامی دوباره تیمشان را در قامت یک قهرمان ببیند.

به نظر می رسد امسال هم بازیکنان تیم بسیار پخته تر و با تجربه تر شده اند و حداقل اکثر آنها دنبال پول نیستند. در این چند ساله اکثر بازیکنانی که به استقلال آمدند نشان دادند دنبال پول هستند و اگر پولشان را نگیرند، نه تمرین می کنند و نه بازی. در استقلال هم امسال چند موردی بوده ولی اکثر بازیکنان با تجربه تیم نشان داده اند دنبال پول نیستند و حتی تلاش می کنند تا جو را آرام کنند. این مساله می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله اینکه استقلالی ها دوست دارند تیمشان ببرد تا عرصه برای حضور دیگر مربیان تنگتر شود! 

در هر صورت بازیکنان استقلال می گفتند خبری از اعتصاب در این تیم نیست و وقتی از چند بازیکن استقلال در این باره سوال شد آنها گفتند: «اصلا از این خبرها نیست. مشکل حل می شود و فعلا منتظریم. شک نکنید امسال اعتصاب در استقلال نداریم.» 

یکی دیگر از بازیکنان هم به شوخی در این باره گفت: «ما که مثل پرسپولیسی ها اعتصاب نمی‌کنیم!»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *