درخواست عجیب مربی پرحاشیه تیم امید از فدراسیون فوتبال/ دستمزد ماهیانه چند صد میلیونی برای نیمکت تیم ملی

14:38 - 01 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۶۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال امید که حضورش با پیراهن منقش به پرچم رژیم صهیونیستی در دیداری دوستانه این روزها حسابی حاشیه‌ساز شده، درخواست عجیبی از مسئولان فدراسیون فوتبال داشته است.

- در شرایطی که بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حضور سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران در بازی بحث برانگیز در حاشیه جام جهانی کشور‌های عربی واکنش نشان داده‌اند و خواستار ارائه توضیحات شفاف در خصوص چرایی حضور مهدی مهدوی‌کیا در این دیدار با پیراهن منقش به پرچم رژیم صهیونیستی شده‌اند، اما تا کنون هیچ اظهارنظری از سوی مهدوی‌کیا و مسئولان فدراسیون فوتبال در این قبال صورت نگرفته است.

در حالی که بازیکنان کشور‌های عربی که در این دیدار حضور داشتند با وجود مخدوش کردن پرچم رژیم جعلی صهیونیستی روی پیراهن خود بازهم از مردم مظلوم فلسطین و منتقدان عذرخواهی کردند، اما سکوت عجیب سرمربی تیم المپیک ایران با وجود سیل انتقادات کارشناسان، مسئولان و علاقمندان به فوتبال در رسانه‌های خبری و اجتماعی واینکه هیچ موضعی در این قبال نگرفته، عجیب است تا اینگونه تداعی شود که مهدوی‌کیا از رفتار خود پشیمان نیست.

حالا سوال بزرگ از مسئولان وزارت ورزش و جوانان این است که چگونه وقتی فردی حاضر به پذیرش قوانین و مقررات جاری در کشورش نیست و با وجود اطلاع از خطوط قرمز جامعه حاضر به عبور از آن‌ها می‌شود و پس از آن نه تنها عذرخواهی نمی‌کند بلکه با سکوت خود به نوعی رفتارش را تائید می‌کند، چرا باید در راس تیم ملی ایران قرار گیرد؟

آیا مسئولان وزارت ورزش و جوانان توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص عدم حضور ورزشکاران و قهرمانان ایرانی برابر این رژیم جعلی را به دست فراموشی سپرده‌اند که هیچ توضیحی بابت این مساله از مهدی مهدوی‌کیا و رئیس فدراسیون فوتبال نمی‌خواهند؟ یا اینکه قرار است این موضوع در سکوت خبری و مرور زمان به دست فراموشی سپرده شود؟

سرمربی فعلی تیم المپیک به دلیل بی‌توجهی به مقررات و قوانین جاری کشور در این مسابقه حضور پیدا کرده در صورتی که هیچ الزامی برای حضور در آن نداشت و همانند بازیکنان الجزایر که به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین قید حضور در این بازی را زدند، می‌توانست از حضور در این بازی صرف‌نظر کند، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با بی‌تفاوتی محض سرمربی تیم المپیک ایران پیراهنی را به تن کرد که پرچم یک رژیم جعلی و کودک کش روی آن نقش بسته بود.

حالا شنیده می‌شود مدیران فدراسیون فوتبال در همین کش و قوس دنبال این هستند تا قرارداد سنگین مهدوی‌کیا برای هدایت تیم المپیک ایران را نیز به ثبت برسانند، در حالی که هنوز تکلیف این ماجرا مشخص نشده و معلوم نیست فردی که اعتقادی به رعایت قوانین جاری در کشور ندارد چگونه قرار است به استخدام فدراسیون فوتبال در بیاید و از بودجه عمومی کشور و بیت المال دستمزد چند صد میلیونی ماهیانه دریافت کند؛ آنهم در حالی‌که ظاهرا مهدوی‌کیا درخواست دستمزد ماهیانه چند صد میلیونی را به فدراسیون ارائه داده است.

به نظر می‌رسد دستگاه‌های نظارتی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید با جدیت فوق العاده‌ای این موضوع را به عنوان یک مطالبه همگانی و عمومی پیگیری کنند تا ابتدا مشخص شود مهدی مهدوی‌کیا قوانین جمهوری اسلامی را پذیرفته یا صرفاً برای تجارت و حفظ روابط شخصی‌اش اصرار دارد در فوتبال ایران حضور داشته باشد و نام سرمربی تیم المپیک را یدک بکشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *