رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیت‌الله اختری: شهید ایرلو تلاش‌های خستگی‌ناپذیری برای کمک به مردم یمن داشت

13:12 - 01 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۶۷۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیام تسلیت بر تلاش‌های خستگی‌ناپذیری شهید ایرلو برای کمک به مردم مظلوم و مسلمان یمن تاکید کرد.
- آیت الله محمد حسن اختری در پیامی شهادت حسن ایرلو سفیر ایران در یمن را تسلیت گفت.

همسر گرامی و فرزندان ارجمند مرحوم مغفور شهید حاج حسن ایرلو
 
شهادت برادر مجاهد و متعهد و حامی مستضعفین حاج حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن موجب تألم و تاسف فراوان گردید.

این مجاهد نستوه که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی واز دیپلمات‌های با سابقه وزارت امور خارجه نیز بود در محل ماموریت خود به کرونا مبتلا شد و به دلیل همکاری دیر هنگام رژیم جنایتکار سعودی متأسفانه در شرایط نامناسبی به میهن اسلامی بازگشت که بر اثرآن، سحرگاه روز سه شنبه به فیض شهادت نائل آمد.

فقید سعید حاج حسن ایرلو از بدو بروز جنگ ناعادلانه و ددمنشانه رژیم عربستان و ائتلاف کشور‌های مرتجع عربی علیه مردم مظلوم و مسلمان یمن همواره برای کمک رسانی دارویی و غذایی به این مردم جنگ زده و آواره تلاش‌های خستگی ناپذیری می‌نمود و در ستاد کمک رسانی مردمی مجمع جهانی اهل بیت «علیهم السلام» نقش موثر و تعیین کننده‌ای داشت.

این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی) و همسر و فرزندان داغدیده و همکاران ارجمند ایشان تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.


از خداوند متعال مسئلت دارم که روح آن مرحوم مغفور را در جوار اولیا و ائمه اطهار و شهیدان راه اسلام در بهشت برین محشور نماید.

 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *