ارتباط مسئولان دستگاه قضا با دستگاه‌های اجرایی گلستان نزدیک و هماهنگ است

18:56 - 02 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۶۴۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه ارتباط مسئولان دستگاه قضا با مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان گلستان بسیار نزدیک و هماهنگ است، گفت: بنای ما و همکاران دستگاه قضایی مبنی بر پیشگیری است و روی این موضوع به‌عنوان یک اصل پذیرفته شده طرفینی توافق کردیم؛ لذا تلاش داریم با حل مشلات واحد‌های تولیدی، کمترین میزان ارجاع آن‌ها به دستگاه قضایی انجام شود.
سید محمد دهنوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات استانداری گلستان برای احیای واحدهای راکد در این استان و همکاری قوه قضاییه در این راستا گفت: واحدهای راکد در ۲ بخش قابل تقسیم هستند؛ نخست واحد‌هایی که توسط بانک‌ها تملیک شدند و تعدادشات ۴۸ واحد است و بنا داریم ۲۸ مورد را تا پایان سال به چرخه تولید بازگردانیم. 
 
و‌ی ادامه داد: در دسته دوم ۵۷ واحد تولیدی، خدماتی و اقتصادی دیگر قرار گرفتند که دچار مشکلاتی شدند اما هنوز برای آن‌ها پرونده قضایی و رای نهایی دادگاه صادر نشده است که امیدواریم مشکلات آنها را در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برطرف کنیم. 

معاون استاندار گلستان بیان کرد: امیدواریم با تعامل خوب بانک‌ها، حمایت دستگاه اجرایی در موضوع تبصره ۱۸ و سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به این استان، بخشی از منابع لازم برای واحدهای تولیدی راکد را تامین کنیم. 

دهنوی با اشاره به اینکه ارتباط مسئولان دستگاه قضا با مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان گلستان بسیار نزدیک و هماهنگ است، گفت: بنای ما و همکاران دستگاه قضایی مبنی بر پیشگیری است و روی این موضوع به‌عنوان یک اصل پذیرفته شده طرفینی توافق کردیم؛ لذا تلاش داریم با حل مشلات واحدهای تولیدی، کمترین میزان ارجاع آنها به دستگاه قضایی انجام شود. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *