ناظم‌الشریعه: اتفاقات اواخر نیمه اول، بابت بی‌تجربگی بود/ پس از تعویض‌ها اُفت و خیز نداشتیم

9:31 - 30 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۳۳۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از پیروزی شاگردانش مقابل ایتالیا به نکاتی اشاره کرد.

- بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه گفت: این پیروزی جوانان باغیرت را به ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم. پیروزی برابر ایتالیا در خود ایتالیا پس از ۳۰ سال نشان از قدرت و استعداد فوتسال ایران است. از مربیان باشگاهی بازیکنان نیز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: به بازیکنانl تبریک می‌گویم که در مدت زمان کم برنامه‌ها را اجرا کنند. در حال حاضر بزرگترین حسن تیم ما این است که وقتی جوان با جوان تعویض شد هیچ افت و خیزی در تیم رخ نداد. اتفاقی که در اواخر نیمه اول رخ داد، سرمنشا آن بی‌تجربگی بود که باید آن را قبول کنیم. قصد ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما باید بپذیریم که داوری نقطه ضعف داشت. باید پخته‌تر عمل کنیم و درصد اشتباه را کم کنیم.

ناظم‌الشریعه در پایان گفت: از مربیان لیگ که بازیکنان را در اختیارمان قرار دادند تشکر می‌کنم. بازیکنان همه تلاششان را کردند و به خودشان و خانواده و جامعه فوتسال تبریک می‌گویم. از فدراسیون فوتبال بابت مهیا کردن این شرایط جهت نشان دادن استعدادهایمان تشکر می‌کنمY همچنین از اصولی و عزیزی‌خادم که انگیزه خوبی ایجاد کردند. به خصوص از بچه‌های روابط عمومی که موجب پخش مسابقه از شبکه سوم سیما شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *