تذکر شدید راه آهن به رجا بابت حادثه حریق ریل باس گرمسار-تهران

17:42 - 29 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۳۲۷۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
به دنبال بروز حریق در ریل باس گرمسار-تهران متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی، شرکت راه‌آهن ضمن تذکر شدید به رجا خواستار افزایش دقت و نظارت بر نگهداری و تعمیرات قطار‌های در اختیار این شرکت شد.

- طبق اعلام روابط عمومی راه آهن، به دنبال ایجاد حریق در ریل باس گرمسار-تهران متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی، شرکت راه‌آهن ضمن تذکر شدید به رجا خواستار افزایش دقت و نظارت بر نگهداری و تعمیرات قطار‌های در اختیار این شرکت شد.

همچنین رجا ملزم به عذرخواهی سریع از مسافران و جبران آن به نحو شایسته و در شأن مسافران شد؛ بنابراین گزارس ساعتی پیش و به علت نقص فنی، یکی از واگن‌های ریل باس گرمسار-تهران در اختیار شرکت حمل و نقل ریلی رجا در مسیر ورامین- ری دچار حریق در قسمت زیرین یکی از واگن‌های ریل‌باس شد که توسط آتش نشانی اطفاء حریق صورت گرفت.

البته همه مسافران در سلامت کامل هستند، مسافران این ریل باس توسط قطار مسافری مشهد- کرج به تهران اعزام شدند.

مشابه این اتفاق در ترنست در اختیار شرکت حمل و نقلی رجا در مسیر یزد-تهران در آبان‌ماه امسال نیز رخ داده و شرکت راه‌آهن، خواستار نظارت و دقت بیشتر شرکت رجا در بحث نگهداری و تعمیرات این شرکت شده بود؛ بنابراین گزارش تعداد ۱۴ رام ریل باس در اختیار شرکت حمل و نقل ریلی رجا است و ریل باس سانحه‌دیده جزو این دسته از ریل‌باس‌ها بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *