ربیعی: بهتر بود همه بازی‌ها در یک روز باشد تا عدالت رعایت شود/ نسبت به بازی قبلی با تراکتور ۶ تغییر داشتیم

18:01 - 29 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۳۱۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در کمتر از دو هفته دو تیم مس رفسنجان و تراکتور دو بازی خیلی خوب و با کیفیت و بدون حاشیه انجام دادند.

- محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتور در چارچوب رقابت‌های جام حذفی صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* در کمتر از دو هفته این دو تیم دو بازی خیلی خوب و با کیفیت و بدون حاشیه انجام دادند. بچه‌های ما امروز تلاش زیاد و درستی داشتند.

* در نیمه اول تراکتور بهتر از ما بود، اما در نیمه دوم و حتی وقت‌های اضافه ما بهتر بودیم و موقعیت داشتیم. امروز چند بازیکن خود را به دلایل مختلف نداشتیم و نسبت به بازی قبلی با تراکتور ۶ تغییر داشتیم.

* خوشحالم به بچه‌هایی از ابتدا بازی دادیم که ۵ نفر آن‌ها سهمیه زیر ۲۱ سال بودند و خیلی خوب کار کردند و این می‌تواند نوید روز‌های خوب را بدهد. در درون دروازه نوشی صوفیانی ۱۲۰ دقیقه خوب کار کرد.

* روند پیشرفت آن‌ها نسبت به دو هفته قبل بهتر شده و برای این تیم احترام زیادی قائل هستم.

* فائز دروازه بان پنالتی گیری بوده و در جام عرب هم دو پنالتی خوب گرفت و تشخیص فنی بود که او برای پنالتی‌ها وارد میدان شود.

* ۴ روز قبل یک بازی در شیراز انجام دادیم و امروز به تبریز آمدیم و سه روز دیگر باید در زمین خودمان بازی کنیم، اما رقیب آینده ما یک روز بیشتر استراحت کرده است. بهتر بود همه بازی‌ها در یک زمان خاص باشد و عدالت رعایت شود. ما باید به رفسنجان باز گردیم و سه روز دیگر بازی کنیم. در مجموع این پیروزی را به کارگران مس رفسنجان تقدیم می‌کنم.

* صحنه مشکوک در دقیقه ۸۸ را ندیدم، چون دور بودم، اما عرب براقی داور خوبی است، ما یکی دو گلایه داریم. در صحنه مشابه به بازیکن ما کارت داد و به آن‌ها نه.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *