رئیس کل دادگستری استان زنجان از زندان مرکزی و نسوان این استان بازدید کرد

12:38 - 29 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۳۱۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری زنجان با هدف رفع مشکلات قضایی زندانیان از زندان نسوان زنجان بازدید کرد و برای رفع مشکل قضایی آنان دستورات لازم را صادر کرد.
- حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه بازدید از زندان‌های این استان با حضور در زندان مرکزی و نسوان زنجان ضمن بررسی میدانی مسائل و مشکلات زندان و زندانیان در دیدار چهره به چهره با زندانیان دستورات لازم برای بررسی مشکلات و درخواست‌های آن‌ها را صادر کرد.

وی در حاشیه این بازدید و دیدار چهره به چهره با زندانیان که کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان، معاونان و قضات نیز حضور داشتند، گفت: بازدید مسئولان و قضات از زندان و در جریان مشکلات زندان و زندانیان قرار گرفتن نقش موثری در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دارد و امروزدر اثنای این بازدید و دیدار و بررسی مشکلات تعدادی از زندانیان جرایم مالی آزاد یا زمینه آزادی‌ آن‌ها فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را به عنوان یکی از سیاست‌های مهم قوه قضاییه مورد تأکید قرار داد و گفت: قضات و مسئولان قضایی با بازدید‌های مستمر از زندان در جریان امور و مشکلات قرار گرفته و در اجرای دستورالعمل‌های صادره اهتمام ویژه داشته باشند.

وی تاکید کرد: آثار زندان و مشکلات پیرامونی برای زندانیان و خانواده آن‌ها برای همگان مشهود است، بنابراین توجه به این مسائل در صدور احکام حبس و کاهش جمعیت کیفری زندان بسیار مهم است.

برچسب ها: زندان زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *