حضور رئیس عدلیه در بین مردم اعتماد به قوه قضائیه را افزایش می‌دهد

9:49 - 06 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۰۸۹
امام‌جمعه شهرستان آزادشهر با اشاره به دغدغه‌مندی رئیس قوه قضائیه نسبت به مشکلات مردم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای را مسئولی جهادی در بدنه نظام برشمرد و گفت: حضور رئیس عدلیه باروحیه جهادی در دل مردم، قطعاً در جامعه اعتماد و امید را به‌ویژه به دستگاه قضا، افزایش می‌دهد.
حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان گلستان، سفر‌های استانی رئیس دستگاه قضا را منشأ خیر برای هر استان برشمرد و گفت: سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به گلستان، برکات خاص خود را دارد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای، مسئولی جهادی در بدنه نظام/ اقدامات رئیس قوه قضائیه، اعتمادآفرین در جامعه است
 
سفر‌های استانی رئیس قوه قضائیه در جامعه، امیدآفرین است
امام‌جمعه شهرستان آزادشهراستان گلستان سفر‌های استانی رئیس قوه قضائیه را در جامعه امیدآفرین دانست و با تأکید بر اینکه اقدامات حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در سند تحول قضائی، اعتمادآفرین در جامعه است، تصریح کرد: مردم دوست دارند مسئولان را در کنار خود ببینند و مشکلات را از نزدیک با آن‌ها مطرح کنند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای، مسئولی جهادی در بدنه نظام/ اقدامات رئیس قوه قضائیه، اعتمادآفرین در جامعه است
 
حضور رئیس عدلیه در بین مردم، اعتماد به قوه قضائیه را افزایش می‌دهد
حضور رئیس عدلیه باروحیه جهادی در دل مردم، قطعاً در جامعه اعتماد و امید را به‌ویژه به دستگاه قضا، افزایش می‌دهد
شهابی با اشاره به دغدغه‌مندی رئیس قوه قضائیه نسبت به مشکلات مردم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای را مسئولی جهادی در بدنه نظام برشمرد و اضافه کرد: حضور رئیس عدلیه باروحیه جهادی در دل مردم، قطعاً در جامعه اعتماد و امید را به‌ویژه به دستگاه قضا، افزایش می‌دهد.
 
امام‌جمعه شهرستان آزادشهراستان گلستان بر پای‌کار بودن رئیس دستگاه قضا در میدان رسیدگی و تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم تأکید و با اشاره به اهمیت سرعت در اجرای مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا، تصریح کرد: ان‌شاءالله سفر رئیس قوه قضائیه استمرار داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای، مسئولی جهادی در بدنه نظام/ اقدامات رئیس قوه قضائیه، اعتمادآفرین در جامعه است
 
نشست صمیمی با معاون سیاسی رئیس دستگاه قضا شهابی دیدار با ناصر سراج
شهابی دیدار با ناصر سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه را اثربخش دانست و با تأکید بر اینکه دغدغه‌ها و مشکلات آزادشهر جهت انعکاس به رئیس دستگاه قضا در نشستی صمیمی به معاون سیاسی رئیس دستگاه قضا تقدیم شد، اظهار داشت: ازجمله این موارد مشکل بازیافت زباله در آزادشهر بود که به ایشان منعکس شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *