فریبا: فشردگی خط دفاعی نود زیاد بود/ نمی‌دانم استقلال باید چکار کند تا دوستان راضی باشند؟

0:20 - 29 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۳۰۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی استقلال یک بازی را می‌برد عده‌ای ایراد می‌گیرند و وقتی هم نمی‌تواند ببرد باز هم منتقدان ناراضی هستند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی سخت تیم فوتبال استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل نود ارومیه اظهار داشت: استقلال از موقعیت‌های‌ خودش استفاده لازم را نبرد. هنگامی که نود به گل رسید کار سخت شد زیرا هر چه حمله می‌کرد با سد محکمی به اسم مدافعان پرترافیک نود ارومیه برخورد می‌کرد. 

وی‌ ادامه داد: خداراشکر استقلال به برتری رسید و شک نداشته باشید یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی است، زیرا با بازگشت چند بازیکنی که در این مسابقه نبودند شرایط استقلال خیلی بهتر خواهد شد. نود هم تیم خوبی بود. در چنین دیدارهایی باید زود گل بزنید تا بازی گره نخورد.

فریبا تصریح کرد: استقلال ابتدای بازی چند موقعیت داشت که به تیر خورد یا به گل نرفت. دروازه‌بان‌ آنها هم روز خیلی خوبی واقعأ سپری کرد. هر چه بود تجربه بالای بازیکنان در ضربات پنالتی کمک کرد تا استقلال از سد حریف خود گذر کند. وقتی استقلال یک بازی را می‌برد از آن ایرادات بنی اسرائیلی می‌گیرند و وقتی هم نمی‌تواند ببرد باز هم منتقدان ناراضی هستند، من نمی‌دانم استقلال باید چه کار کند تا دوستان راضی و خشنود باشند؟

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در جام حذفی همیشه بازی‌ها سخت است، مخصوصاً مقابل تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر می‌آیند، زیرا آنها  انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند و این واقعیت فوتبال است. حتی بارها شده در لیگ‌های دیگر هم تیم‌های مطرح خیلی زود از گردونه مسابقات حذف شده‌اند. بازهم حرفم را تکرار می‌کنم، فشردگی خط دفاعی آنها زیاد بود و این مسئله کار استقلال را مقداری دچار مشکل کرده بود.

 فریبا در پایان راجع به تلاش آجورلو هم در این باشگاه خاطرنشان کرد: آجورلو تا الان خوب کار کرده و برای باشگاه زحمت زیادی کشیده است. خوشحالم تبلیغات محیطی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت. زیرا از این طریق از لحاظ مالی کمک‌های خوبی به باشگاه صورت می‌گیرد. در بحث حرفه‌ای سازی هم اتفاق خوبی است که موافقت شد برای سال آینده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. نباید زحمات مدیریت باشگاه را در این اتفاقات اخیر از یاد برد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *