ارائه اینترنت پرسرعت از اولویت‌های وزارت ارتباطات است

12:38 - 28 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۸۶۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه (FTTH) و ارائه اینترنت پرسرعت در کشور از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
- بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی بحرینی در دهمین نشست شورای مدیران فاوای استان یزد که با حضور ابراهیم یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از وضعیت مناسب تعامل مدیریتی در استان یزد، گفت: چابکی موجود در استان نتیجه مدیریت واحد و توانمند است که منجر به حل مسایل به صورت مناسب شده است.

وی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت مناسب استان یزد برای بومی سازی و نیاز‌های صنعت مخابرات کشور، اظهار کرد: توسعه (FTTH) و ارائه اینترنت پرسرعت در کشور از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از شاخص‌ها و عملکرد فاوای استان، از تشکیل شورا‌ها و کارگروه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و نظارت بر عملکرد حوزه (ICT)  استان در بازدید‌های دوره‌ای و منظم و رصد شکایات سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ خبر داد.
 
 همچنین با اتمام نشست شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، دیدار با مردم در این اداره کل برگزار شد.

 در دهمین نشست شورای مدیران فاوای استان یزد، مدیران شرکت‌های زیرساخت، مخابرات، پست و پست بانک، تنظیم مقررات منطقه مرکزی نیز حضور داشتند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *