عزیزی: وزارت ورزش توقعاتش را از هر فدراسیون معلوم کند/ مشخص شدن وظایف شرکت توسعه نسبت به فدراسیون‌ها حلقه مفقوده ورزش ایران است

7:45 - 28 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۶۹۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون گلف گفت: باید مشخص شود وزارت ورزش از هر کدام از فدراسیون‌ها چه توقعی دارد تا فدراسیون‌ها هم بر اساس این استراتژی برنامه‌ریزی کنند.

حمید عزیزی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه از معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش چه توقعی دارد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات معاون آینده ورزش قهرمانی وزارت ورزش تعیین استراتژی و چشم انداز برای هر فدراسیون است و باید مشخص شود وزارت ورزش از هر کدام از فدراسیون‌ها چه توقعی دارد تا فدراسیون‌ها هم بر اساس این استراتژی برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: اگر بدون تعیین استراتژی، وزارت ورزش بابت موضوعات فدراسیون ها به صورت پروژه ای و با نگاه مقطعی ورود کند باعث هدر رفت منابع فدراسیون ها و نهایتا ورزش کشور می‌شود.

رئیس فدراسیون گلف در خصوص مشکلاتی که فدراسیون‌ها به خاطر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دچار آن شده‌اند، گفت: در ادبیات سیاسی و اداری کشور عبارتی وجود دارد با عنوان روح قانون و فلسفه وجودی یک مجموعه.
اعتقاد دارم فلسفه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی باید خدمت به ورزش باشد. این مسئله در ادامه همان چشم‌انداز و استراتژی وزارت ورزش برای هر رشته ورزشی قابل تعریف و تبیین است و می‌توان بعنوان حلقه مفقوده ورزش از آن یاد کرد.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: روشن شدن نوع همکاری فی ما بین و خدمات توأمان شرکت توسعه و فدراسیون‌های ورزشی به ورزش کشور عنصر بسیار مهمی برای تعریف مسیر تحرک رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص رشته‌های  کمتر توسعه یافته است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *