رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واژگونی ال نود بدلیل عدم توانایی راننده

14:18 - 27 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۶۴۵
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این حادثه مصدومی نداشت، سرکلانتری پلیس بزرگراه از واژگونی سواری ال نود در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
-به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ " علی همه خانی " به نقل از سرکلانتری پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت ۱۴:۱۰ ظهر دیروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی ال نود در مسیر جنوب به شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله نرسیده به یادگار، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۳ پلیس راهور پایتخت به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: تیم گشتی و کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف اقدام و این خودرو توسط جرثقیل راهور به گوشه امن راه منتقل گردید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مشخص شد این حادثه واژگونی بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه روی داده است.

وی از رانندگان خواست تمام توجه و حواس خودرا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه اقدام و عملی که حواس و تمرکز آن‌ها را به هم بزند خودداری نمایند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *