کلانتری: به دلیل بازی‌های فشرده خستگی زیادی داریم/ از نفراتی که بازی نکرده‌اند استفاده خواهیم کرد

14:51 - 27 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۶۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: به دلیل بازی‌های فشرده خستگی زیادی داریم، در نخستین فصل حضور در لیگ برتر، بازی‌های لیگ برایمان اهمیت بسیاری داریم.

- علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های جام حذفی صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم که بعد از ۱۰ روز پس از آخرین حضورم در اراک در لیگ برتر مجدد در اراک هستم.  فجر سپاسی هم در لیگ برتر حضور دارد و هم در جام حذفی که هر دو مسابقات برای ما مهم و با اهمیت هستند.

*امیدواریم بتوانیم با شرایطی که داریم بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم و از بازیکنانی که در چند دیدار لیگ برتر بازی نکردند در مسابقه فردا استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بازی خوب و تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم.

*۳۰ بازیکنان تیم شرایط مشابه همی دارند، فاصله زیادی بین بازیکنان تیم نداریم، به دلیل بازی‌های فشرده خستگی زیادی داریم، در نخستین فصل حضور در لیگ برتر، بازی‌های لیگ برایمان اهمیت بسیاری داریم.

*دغدغه‌ای از نظر بازیکنان نداریم، چون بازیکنان نزدیک به هم هستند و از نظر بازیکن جایگزین نگرانی نداریم چرا که آن‌ها هم می‌توانند به خوبی بازی کنند.

*در بازی قبلی مقابل آلومینیوم از عملکرد بازیکنان تیم رضایت داشتم، تا دقیقه ۸۰ بازی گلی دریافت نکرده بودیم، برای هر دو تیم بازی بازی سختی بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *