جزئیات جدید از پرونده بازیکن غیرمجاز گابنی: رونمایی از نامه‌ای که کار گل‌گهر را سخت می‌کند

10:37 - 27 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۵۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سخنگوی فدراسیون فوتبال جزئیات جدیدی از پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر ارائه داد.

- حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال با ارائه جزئیات جدید از پرونده بازیکن گابنی گل گهر سیرجان اظهار داشت: از همان ابتدا این بحث مطرح بود؛ حتی وی در دیدار مقابل صنعت‌نفت آبادان در ایران حضور داشت، اما به دلیل صادر نشدن کارت بازی اجازه حضور در میدان را پیدا نکرد.

وی ادامه داد: سازمان لیگ فدراسیون از گل‌گهر دو مدرک برای صدور کارت این بازیکن خواست کرد؛ یکی اینکه گل‌گهر مسئولیت این بازیکن و مدارک ارایه شده را به صورت کامل بپذیرد و دوم اینکه فدراسیون فوتبال گابن مدرکی را دال بر حضور این بازیکن در ۴ بازی ملی با ذکر تیم‌ها و دقایق حضورش در تیم ملی تایید کند؛ البته در نهایت این مدارک به فدراسیون و سازمان لیگ ارایه می‌شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: اول آذرماه نامه‌ای توسط باشگاه گل‌گهر به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شده است که مسئولیت تمام این موارد را پذیرفته‌اند. در این بین ۹ ایمیل بین فدراسیون فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال گابن رد و بدل می‌شود که طبق گزارش ۵۱ صفحه‌ای پلیس فتا ۷ مورد از این ایمیل‌ها جعلی شناخته می‌شود. به طوری که آی‌پی هیچکدام از این ایمیل‌ها کشور گابن نبوده است.

شریفی درباره درخواست گل گهر برای استیناف خاطرنشان کرد: بدون شک اگر درخواستی از سوی باشگاه گل‌گهر صادر شود کمیته استیناف بی‌طرفانه و بدون غرض ورزی پرونده را مورد بررسی قرار خواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *