رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارخانه: حالا که کادر فنی تیم ملی والیبال، ایرانی شده صدای عده‌ای درآمده/ بی‌حرمتی نکنیم

9:39 - 27 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۵۰۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پیشکسوت والیبال ایران گفت: این بی‌حرمتی‌ها، بی حرمتی به والیبالی است که ما به آن مدیون هستیم.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با میزان، در خصوص صحبت‌های سعید رضایی که پیش از اعزام تیم فولاد سیرجان به باشگاه‌های جهان انجام داده بود، اظهار داشت: من کاری به این صحبت‌ها ندارم؛ اما حداقل انتظارم این است که در موضع‌گیری‌هایمان بی‌حرمتی ندارم. چون این بی‌حرمتی‌ها، بی حرمتی به والیبالی است که همه ما به آن مدیون هستیم.

وی افزود: متاسفانه ما هیمشه ادعا داریم که عقل کل هستیم و متوجه نقاظ ضعف خودمان نیستیم. اگر والیبال ایران به این نقطه رسیده محصول زحمات زیادی است که هم در دوره ریاست یزدانی‌خرم کشیده شده و هم در دوره ریاست داورزنی. برای من سوال که چرا حالا که کادر فنی تیم ملی، ایرانی شده صدای عده‌ای درآمده؟ در قهرمانی آسیا کار بزرگی انجام شد. دوستان حواسشان به تیم کره است؛ اما نمی‌گویند که تیم ملی ایران با ترکیبی دگرگون شده به قهرمانی آسیا رفت. جالب اینکه این ترکیب را با ترکیب تیم ملی در قهرمانی آسیا که در تهران برگزار شد مقایسه نمی‌کنند؛ اما غصه تیم کره را می‌خورند.

این مربی مطرح والیبال ایران در پایان تصریح کرد: تخریب مربیان تیم ملی کار درستی نیست. عطایی مربی بزرگی است که شایستگی سرمربیگری تیم ملی را داشت. بقیه دوستان هم خیالشان راحت باشد؛ چون یک روزی نوبت آنها هم می‌شود که مربی تیم ملی شوند. 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *