تکریم مراجعان از برنامه‌های اصلی دادگستری استان ایلام است

20:01 - 27 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۴۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری ایلام گفت: بهبود وضعیت خدمت‌رسانی و تسهیل مراجعات مردم به واحد‌های قضایی به‌عنوان گامی مؤثر در جهت تحقق عدالت آسان و تکریم مراجعان در زمره مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های دادگستری کل استان ایلام قرار دارد.
- علی دهقانی، رئیس کل دادگستری ایلام و هیئت همراه با حضور در حوزه‌های قضایی شهرستان چوار و بخش زرنه ضمن بازدید از این حوزه‌های قضایی، با قضات، کارمندان و مراجعان به دادگستری گفت‌وگو کردند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با حضور در دادگستری شهرستان چوار، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این حوزه قضایی بر تکریم ارباب رجوع و ارتقاء خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد و افزود: تحول و تعالی در خدمت‌رسانی به مردم در دستگاه قضایی مستلزم کار و تلاش جهادی و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و اصلاح نواقص و کاستی‌هاست.

دهقانی با اشاره به جدیدالتاسیس بودن دادگستری شهرستان چوار، از پیشرفت‌های صورت گرفته در این دادگستری در مدت کوتاه سپری شده اظهار رضایت کرد و ضمن بررسی درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده در خصوص مرتفع کردن این موارد دستورات مقتضی را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام افزود: بهبود وضعیت خدمت‌رسانی و تسهیل مراجعات مردم به واحد‌های قضایی به عنوان گامی مؤثر در جهت تحقق عدالت آسان و تکریم ارباب رجوع در زمره مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های دادگستری کل استان ایلام قرار دارد.

وی همچنین با حضور در بخش زرنه از توابع شهرستان ایوان، از دادگاه عمومی این بخش بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این حوزه قضایی قرار گرفت.

دهقانی در دیدار با کارکنان این حوزه قضایی نیز اظهار کرد: انتظار ما از همکاران قضایی و اداری این است که در روند کاری خود از تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌های موجود برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم استفاده کنند.

وی در بازدید از شورای حل اختلاف بخش زرنه با اشاره به لزوم کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی، بر ضرورت توجه ویژه به شورای حل اختلاف، بزرگان، مصلحان و ریش سفیدان این بخش برای صلح و سازش، حل اختلافات و کاهش ورودی پرونده‌ها تاکید کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *