رئیس سازمان زندان‌ها با مددجویان زندان مرکزی گرگان دیدار کرد

18:23 - 25 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۲۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان زندان‌ها با حضور در زندان مرکزی گرگان، روند فعالیت‌های این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد و بر توجه جدی به رویکرد علمی در زندانبانی تاکید کرد.
- غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در ادامه سفر یک روزه به استان گلستان از زندان مرکزی گرگان بازدید کرد و روند فعالیت‌های این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

تمرکز بر روان‌درمانی در فرآیند اصلاح و تربیت

رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از مرکز مشاوره زندان گرگان گفت: مهم‌ترین وظیفه سازمان زندان‌ها در فرآیند اصلاح و تربیت توجه به روح و روان زندانی و درمان مشکلات روحی وی است.

وی با تاکید بر اینکه اثربخشی مهم‌ترین شاخص ارزیابی عملکرد در حوزه تربیتی است، گفت: حتی اگر یک نفر را به مسیر درست زندگی برگردانید این یک عمل ارزشمند و دارای اجر و پاداش اخروی است.

محمدی در بازدید از واحد بهداری و امکانات آن نیز افزود: استفاده از دانش روز و اصلاح رویه‌ها و همچنین توجه جدی به سلامت زندانیان مورد تاکید جدی است.

اشتغال نشسته راهی برای توسعه اشتغال از زندان‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها در سرکشی از اماکن مختلف زندان گرگان و دیدار با مددجویان شاغل گفت: یکی از راه‌های توسعه اشتغال در زندان‌ها توجه به اشتغال نشسته است که در آن زندانی می‌تواند در اتاق محل اسکان خود نیز با استفاده از تجهیزات سبک و ساده مشغول به‌کار شود.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *