شهرجردی: می‌خواهم خاطره خوبی از قزاقستان ثبت کنم/ کسب طلای تیمی بسیار سخت است اما غیرممکن نیست

0:01 - 26 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۲۶۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاتاروی کشورمان گفت: با وجود تیمی مثل ژاپن کسب مدال طلای کاتای تیمی بسیار سخت است اما غیرممکن نیست.
ابوالفضل شهرجردی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم کاتا برگزار شد که این موضوع تقریبا در کاتای ایران کم سابقه بوده و بابت برگزاری اردو‌های منظم از مسئولان فدراسیون تشکر و قدردانی می‌کنم. وقتی شرایط آماده‌سازی ایده‌آل باشد، کاتارو‌ها با انگیزه دوچندان برای درخشش در مسابقات تلاش می‌کنند.

وی افزود: کاتای ایران در رده‌های پایه و بزرگسالان در آسیا دست و پا بسته نیست و امیدوارم امسال هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتایجی در خور کاتای ایران کسب کنیم تا ثابت کنیم در این بخش حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد.
کاتاروی باتجربه ایران در خصوص توقع بالای جامعه کاراته از او گفت: امسال در دو بخش انفرادی و تیمی رقابت می‌کنم و می‌دانم که توقعات از من بالا است، اما برنامه‌ریزی خوبی برای این رقابت‌ها دارم و باید با تمام تمرکز در مسابقات شرکت کنم تا خاطره خوبی از قزاقستان برای خود و کاتای ایران به ثبت برسانم.

کاتاروی با اشاره به سطح بالای کاتا در قاره کهن تصریح کرد: کشور‌هایی مانند کره جنوبی، ژاپن و حتی چین تایپه جزو مدعیان در سطح دنیا هستند و با وجود این تیم‌ها کار ما برای کسب مدال سخت است، اما مطمئن باشید من و تمام کاتارو‌ها هر چه در توان داریم را به نمایش می‌گذاریم.

شهرجردی ادامه داد: هر وقت به کاتا اهمیت داده شود نتیجه حاصل خواهد شد و اینبار به کسب نتیجه قابل قبول بسیار خوشبینم. شخصا اصلا به شکست فکر نمی‌کنم و امیدوارم در مجموع کاروان ایران باعث سربلندی جامعه ورزش شود.

وی در واکنش به این پرسش که آیا در بخش کاتای تیمی امکان کسب مدال طلا وجود دارد، خاطرنشان کرد: کسب مدال طلا در کاتای تیمی بسیار سخت است و رقابت با ژاپن کار هر تیمی نیست، اما این اتفاق را غیرممکن نمی‌دانم. مردم برای ما دعا کنند تا بتوانیم بهترین عملکرد را از خود ارائه دهیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *