قوه قضاییه و سازمان بازرسی از فعالان اقتصادی حمایت می‌کنند/ خلیج گرگان نیاز به پیگیری فوری دارد

13:51 - 25 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۲۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تاکید بر حمایت قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور از فعالان اقتصادی، بر پیگیری فوری موضوع خلیج گرگان تاکید کرد.
ذبیح‌الله خدائیان که به دنبال سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان گلستان در شهرستان بندر ترکمن حضور یافت، در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن درود بر روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدا، سلام حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژ‌ه‌ای را به مردم شریف و شهید پرور بندر ترکمن ابلاغ کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید امانتی که به آن‌ها سپرده شده را پاس بدارند، تصریح کرد: مسئولان در سپردن مسئولیت‌ها باید به تعهد، تخصص، مردمی بودن و روحیه جهادی فرد توجه کنند تا خدمتگزاری به مردم به خوبی انجام شود.

وی با تاکید بر برخورد دستگاه قضایی با ترک فعل، گفت: قوه قضاییه با مدیرانی که با ترک فعل، امور مردم را به تاخیر می‌اندازند، برخورد می‌کند.

خدائیان با اشاره به ظرفیت‌های مهم شهرستان بندر ترکمن از جمله مردم خوب، کشاورزی، دامپروری، راه آهن، دریا و ... تاکید کرد که نباید مشکل اشتغال در این شهرستان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع خلیج گرگان، اظهار کرد: در مورد خلیج گرگان و عدم لایروبی کانال‌ها بیش از یک دهه مکاتبه و نامه نگاری‌های متعدد صورت گرفته که نتیجه بخش نبوده است که این موضوع نیاز به پیگیری فوری دارد و باید هرچه سریع‌تر تصمیمی در مورد آن اتخاذ شود.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *