رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خواب آلودگی راننده حادثه ساز شد

10:05 - 25 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۱۷۰
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری لیفان در بلوار مرزداران خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ علی همه خانی به نقل از رییس منطقه ۲ پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت: مقارن ساعت ۰۶ صبح امروز در مسیر بلوار مرزداران، یک دستگاه سواری لیفان که در این مسیر در حال تردد بوده بدلیل خستگی و خواب آلودگی راننده آن از مسیر و راه خارج می‌گردد.

وی افزود: این خودرو پس از انحراف از مسیر جداول کناری مسیر کناری را نیز رد کرده و در داخل جوی آب نیمه واژگون شده و متوقف می‌گردد.

وی گفت: تیم کارشناسی منطقه ۲ پلیس راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه به کمک راننده وسیله نقلیه می‌شتابند و مشغول کمک رسانی و امداد به این راننده مشغول می‌گردند و می‌توانند وی را از وسیله نقلیه بیرون بیاورند.
 
بیشتر بخوانید:

سرهنگ همه خانی افزود: تیم کارشناسی منطقه ۲ پلیس راهور فاتب علل حادثه علل حادثه را مورد بررسی قرار داده و علت را خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام می‌نمایند.

سرهنگ همه خانی از رانندگان خودرو‌ها خواست از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده و تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص داده و حتما فاصله طولی را با خودروی جلویی حفظ نمایند تا در صورت کاهش سرعت خودروی جلویی و احتمال ترمز برخوردی صورت نپذیرد.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *