حسینی: کادویی که به پرسپولیس دادیم به ضررمان شد/ این همه جار و جنجال برای یک پنالتی؟

18:34 - 24 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۱۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: کادویی که به بچه‌های پرسپولیس دادیم خیلی ما را اذیت کرد و به ضرر ما شد.

- سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فکر می‌کنم مهم‌ترین اتفاقی که امروز برای ما بد رقم خورد، گل اولی بود که دریافت کردیم. وقتی مقابل تیمی حرفه‌ای‌تر و با تجربه‌تر چنین گلی را هدیه می‌دهید ضربه می‌خورید. کارمان را خوب جلو می‌بردیم، اما کادویی که به بچه‌های پرسپولیس دادیم خیلی ما را اذیت کرد و به ضرر ما شد.

*در نیمه دوم هم پرفشار بازی می‌کردیم، اما گل دوم را خوردیم در ادامه یکی از گل‌ها را جبران کردیم، اما بعد از آن آنقدر مسایل حاشیه‌ای رخ داد و بازی متوقف شد ما بازی را باختیم. خیلی خوب بازی کردیم اگر با تجربه‌تر بودیم بهتر می‌توانستیم بازی کنیم.

*آنچه ما را اذیت می‌کند کیفیت بد گل‌هایی است که می‌خوردیم. نباید مقابل چنین تیم‌هایی اینگونه گل بخوریم و باید به روند خوب خودمان برگردیم.

*به ما گفتند زیاد در مورد داوری حرف نزنیم امروز روز سختی برای داور شد. اگر پنالتی هم نبوده توپ زیر پای بازیکن ما افتاد و دروازه خالی را باز کرده بود. مشکل چیست؟ چرا این همه جار و جنجال شد؟ یا پنالتی بود یا گل داور می‌توانست گل ما را قبول کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *