دستگیری سارق منزل در مرزداران

16:17 - 24 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۰۷۲
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی که در مزداران در حال سرقت بود، خبر داد.

- بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار داشت: عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران جهت پیشگیری از سرقت در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یکدستگاه خودرو با ۲ سرنشین که در حال زاغ زنی منزلی بودند مشکوک و متهمین را زیر نظر قرار می‌دهند.

این مقام پلیسی افزود: ماموران مشاهده کردند که یکی از نفرات از خودرو پیاده و در حال بازکردن درب منزل بوده و وارد منزل می‌شود که سریعا عوامل عملیات کلانتری جهت دستگیری سارقان وارد عمل می‌شوند و متهمی که وارد منزل شده دستگیر و متهم دیگر متواری می‌شود.

وی افزود: در بازرسی بدنی متهم دستگیر شده دستکش و الات و ادوات سرقت که جهت بازکردن درب منازل استفاده می‌کردند کشف شد و خودرو و متهم به کلانتری انتقال یافت.

رئیس محترم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی خودرو سارقان در کلانتری مشخص شد پلاک‌های نصب شده روی خودرو متفاوت بوده و جعلی می‌باشد و در بازرسی از خودرو دو عدد پلاک دیگر و ۵ دستگاه تلفن همراه سرقتی و ۳ قبضه سلاح سرد انواع پیچ گوشتی‌های متنوع و دسته کلید که جهت بازکردن و تخریب درب منازل استفاده می‌کردند کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیسی به ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شدف افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی سابقه دار بوده و ۱۳ سال سابقه زندان به علت زورگیری و سرقت و دارد.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: بررسی و تحقیقات و دستگیری متهم دیگر در دست اقدام پلیس میباشد و پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *