رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارخانه در آستانه بازگشت به لیگ برتر والیبال

0:01 - 24 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۷۹۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
شنیده‌ها حاکیست مصطفی کارخانه پس از تعطیلات نیم فصل دوباره به لیگ برتر والیبال باز خواهد گشت.

- مصطفی کارخانه که با ۱۱ بار قهرمانی در لیگ برتر والیبال و همچنین ۸ قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا در قامت مربی با تیم‌های صنام، پیکان و باک سرمایه لقب «پرافتخارترین مربی لیگ برتر والیبال» را یدک می‌کشد، در ۲ سال اخیر مربیگری در لیگ برتر توفیق چندانی نداشته چرا که دو فصل پیش پس از چند هفته حضور روی نیمکت شهرداری ارومیه به دلیل بیماری و مشکلات جسمی از ادامه همکاری با ارومیه‌ای سرباز زدت و در فصل بعد هم با بروز برخی تغییرات در تیم سایپا در همان هفته‌های ابتدایی عطای حضور در این تیم را به لقایش بخشید.

البته به وی در یک چند وقت اخیر به عنوان سرپرست تیم ملی فعالیت داشته، اما به نظر می‌رسد قرار است دوباره شاهد حضور این مربی باتجربه در لیگ برتر والیبال باشیم.

شنیده‌ها حاکیست که مدیران باشگاه مس رفسنجان مذاکرات جدی با کارخانه داشته‌اند و قرار است در صورت موافقت این مربی باتجربه، وی به عنوان مدیر فنی تیم مس فعالیت کند.

همچنین باتوجه به نتایج نه چندان جالب محمد عمده غیاثی با تیم شهداب یزد، کارخانه یکی از گزینه‌های مربیگری این تیم است و باید دید در نهایت این مربی در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال راهی کدام تیم می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *