قابلیت جدید واتساپ برای کاربران؛ آخرین بازدید برای مخاطبان ناشناس مخفی می‌شود

17:20 - 23 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۷۴۷
واتساپ در تغییری جدید به طور پیش فرض وضعیت آخرین بازدید کاربران را از افراد غریبه پنهان می‌کند.

_ باشگاه خبرنگاران به نقل از ورج نوشت: پیامرسان واتساپ در حال ارائه یک ویژگی در بخش حفظ حریم خصوصی است که وضعیت آخرین بازدید شما را از افرادی که نمی‌شناسید یا با آن‌ها در برنامه چت نکرده‌اید پنهان می‌کند.

قبلاً واتساپ این ویژگی را به طور پیش‌فرض روی "همه" تنظیم می‌کرد و به هر کسی اجازه می‌داد تا وضعیت شما را ببیند. به‌روزرسانی جدید واتساپ، دیدن وضعیت شما را به افرادی که در پلتفرم اضافه کرده‌اید محدود می‌کند و به‌جای آن، این ویژگی را به‌طور پیش‌فرض روی "مخاطبین من" تنظیم می‌کند.

در پستی در توییتر، کاربری توضیح می‌دهد که ممکن است دیگر نتوانید وضعیت افراد دیگر را در این پلتفرم مشاهده کنید و همچنین ایمیلی از آنچه به نظر می‌رسد که پشتیبانی واتساپ است و ویژگی جدید را توصیف می‌کند را ارائه می‌دهد. در این ایمیل آمده است: "ما کار را برای افرادی که نمی‌شناسید و با آن‌ها چت نکرده‌اید، در دیدن آخرین بازدید و وضعیت آنلاینی شما در واتساپ سخت‌تر می‌کنیم. "

گزینه "مخاطبین من" برای وضعیت "آخرین بازدید" قبلاً نیز در دسترس بود، اما هرگز پیش‌فرض برنامه نبود. همچنین شایان ذکر است که واتساپ در حال حاضر گزینه "هیچ کس" را نیز دارد که از دیدن وضعیت شما توسط همه کاربران جلوگیری می‌کند. وضعیت آخرین بازدید شما در واتساپ به سایر مخاطبین امکان می‌دهد که بدانند آخرین بار چه زمانی آنلاین بوده اید یا در حال حاضر از برنامه استفاده می‌کنید یا خیر.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *