رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقویت امکانات بهداشتی در مرزها برای جلوگیری از ورود سویه جدید کرونا

13:55 - 23 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۷۲۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور با بیان اینکه سویه جدید بیماری کرونا در محیط پیرامونی کشور مشاهده شده است، گفت: تلاش داریم با تقویت امکانات بهداشتی در مرز‌های کشور و پایش و رصد ورودی مرز‌های کشور مانع از ورود ویروس جدید کرونا به کشور شویم.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در بیست و نهمین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، با بیان اینکه مهم‌ترین نگرانی در شرایط کنونی جلوگیری از ورود سویه جدید امیکرون کرونا به کشور است، گفت: باید با تمام ظرفیت‌ها به خصوص در قسمت مبادی مرز‌های کشور نظارت‌های لازم را داشته باشیم.

وزیر کشور گفت: بر اساس برخی گزارش‌ها سویه امیکرون در کشور‌های همسایه مشاهده و برای همین باید مراتب دقت و حساسیت را در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: تلاش داریم با تقویت امکانات بهداشتی در استان‌های مرزی، به نحو مؤثر و مطلوب‌تری ورود سویه جدید بیماری را به کشور کنترل کنیم.

وحیدی با اشاره به موضوع تزریق واکسن گفت: کمیته اطلاع‌رسانی باید مفهوم ضرورت تزریق واکسن را به صورت دقیق برای مردم روشن کند و اینکه این کار با هدف حفظ سلامت عمومی مردم عزیز کشورمان صورت گیرد.

وزیر کشور در پایان اظهار کرد: همه ما تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم و باید با تزریق به موقع واکسن و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی به مهار کامل بیماری در کشور کمک کنیم.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *