رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: در هفته‌های گذشته با تیم‌های متمول‌تر بازی کردیم/ پدیده هفته قبل لقمه گلوگیری برای گل‌گهر شد

19:21 - 23 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۶۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نمی‌توانم بگویم با تیم‌های بهتر، اما با تیم‌های متمول‌تر بازی کردیم و روند بسیار خوبی داشتیم.

- علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده مشهد صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*امیدوارم میزبان خوبی برای پدیده باشیم. بازی سختی داریم، به خاطر اینکه پدیده هفته قبل مقابل گل‌گهر که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است، لقمه گلوگیری شد. در بعضی از صحنه‌ها حتی می‌توانستند به گل دوم برسند.

*تیم‌ها فاصله‌ای با هم ندارند و بسیار نزدیک به هم بازی می‌کنند. فکر می‌کنم از هفته شانزدهم به بعد کمی تکلیف صدر جدول مشخص شود و بقیه تیم‌ها به صورت فشرده با هم رقابت می‌کنند.

*امیدوارم با تمریناتی که در هفته گذشته انجام دادیم، با وجود اینکه زمان کم بوده بتوانیم اولین سه امتیاز شهرمان را به دست بیاوریم.

*بازی‌های سنگینی را در هفته‌های گذشته سپری کردیم. نمی‌توانم بگویم با تیم‌های بهتر، اما با تیم‌های متمول‌تر بازی کردیم و روند بسیار خوبی داشتیم. دو باخت مقابل سپاهان و پرسپولیس داشتیم که می‌توانستیم در اواخر بازی نتیجه را با مساوی عوض کنیم، اما کم تلاش‌تر بودیم. این هم طبیعی است. می‌خواستیم با دو مهاجم بازی کنیم و ان‌شاءالله فردا با دو مهاجم بازی می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *