رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«چهل‌تیکه» این هفته میزبان چه کسانی است؟/تغییرِ زمان پخش

10:59 - 23 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۶۵۸
جلیل فرجاد و فرج‌الله گل‌سفیدی دو بازیگر قدیمی به همراه بهتاش فریبا بازیکنِ قدیمی استقلال، میهمانان این هفته برنامه «چهل‌تیکه» خواهند بود.

- طبق اعلام روابط عمومی برنامه چهل تیکه، سری پنجم برنامه «چهل تیکه» به تهیه کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، این روز‌ها در حال پخش از شبکه نسیم است. برنامه‌ای که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

فصل جدید «چهل تیکه» در هفته‌های گذشته در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پخش می‌شد. اما از این هفته، برنامه نوستالژیکِ شبکه سرگرمی تلویزیون با یک روز جابه‌جایی از سه‌شنبه تا جمعه روی آنتن می‌رود.

محمدرضا علیمردانی این هفته سه‌شنبه میزبان فرج‌الله گل‌سفیدی از بازیگران قدیمیِ سینما و تلویزیون است.

گل‌سفیدی در برنامه «چهل‌تیکه» از خاطران کودکی‌اش و از گذشته‌های خاطره‌ساز می‌گوید. او از کسی که او را به بازیگری علاقه‌مند کرد می‌گوید و خاطراتی از همکاری با جمشید مشایخی و علی نصیریان و بازیگران پیشکسوت سینمای ایران تعریف می‌کند. گل‌سفیدی به فوتبالیست‌ها و پسر شجاع و فیلم‌هایی که قهرمان‌محورند، علاقه‌مند بوده است.

«چهل تیکه» با حضور فرج‌الله گل‌سفیدی، فردا سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

جلیل فرجاد بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون دیگر میهمان این هفته «چهل تیکه» است. برنامه مربوط به این بازیگر قدیمی، چهارشنبه ۲۴ آذر از ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

فرجاد با حضورش در «چهل تیکه» و خاطراتش ما را به روز‌های دهه شصت می‌برد. او از نمایشی می‌گوید که به صورت رایگان روی صحنه می‌برد تا مردم به تماشای تئاتر عادت کنند.

این بازیگر قدیمی درباره روز‌هایی صحبت می‌کند که سریال‌هایشان خیابان‌های شهر را خلوت می‌کرد و به آسیب‌شناسی سریال‌های امروز می‌پردازد. نکته جالب این برنامه آن است که فرجاد، برنامه را به بازیگر نقش رئیسعلی دلواری تقدیم می‌کند.

آخرین میهمان این هفته «چهل تیکه» یکی از فوتبالیست‌های قدیمی است. بهتاش فریبا از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بوده و در جام جهانی ۱۹۷۸ آراژانتین، تیم ملی را همراهی کرده است. او سال‌های زیادی در استقلال بازی کرده و استقلالی‌ها او را بسیار دوست دارند. برنامه مربوط به این بازیکن و مربی قدیمی فوتبال ایران، پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

بهتاش فریبا با حضور در «چهل تیکه» به ذوق شاعری‌اش اشاره می‌کند و اینکه دوست دارد درباره گذشته‌ها و خاطرات صحبت کند. همچنین درباره شیطنت‌های ورزشی و کار‌هایی که در رختکن و ورزشگاه انجام داده نیز صحبت کرد.
«چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی توانسته است در سال‌های گذشته خودش را به عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون مطرح کند تا به این ترتیب گنجینه‌ای از خاطرات و نوستالژی‌های چند نسل را ثبت و ضبط کند.

«چهل تیکه» از این به بعد سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. تکرار هر برنامه روز بعدش ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم پخش می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *