رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مردان پاراتکواندوی ایران نایب قهرمان جهان شدند

16:51 - 22 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۵۳۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تیم‌ملی پاراتکواندو مردان کشورمان موفق شد با کسب دو مدال طلا و یک پله صعود نسبت به دور قبل، بر سکوی دومی مسابقات جهانی ۲۰۲۱ بایستد و کاپ نایب قهرمانی را بالای سر ببرد.

- نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو ۲۰۲۱ با حضور ۲۶۴ هوگوپوش از ۴۱ کشور از روز گذشته (شنبه - ۲۰ آذرماه) به میزبانی "استانبول" ترکیه آغاز و امروز به پایان رسید.

تیم‌ملی پاراتکواندو مردان کشورمان که با ۴ نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود، موفق شد با کسب دو مدال طلا (مهدی پوررهنما، حامد حق شناس) و یک پله صعود نسبت به دور قبل، بر سکوی دومی مسابقات جهانی ۲۰۲۱ بایستد و کاپ نایب قهرمانی را بالای سر ببرد. روسیه نایب قهرمان شد و قزاقستان بر سکوی سومی ایستاد.

مهدی پوررهنما پاراتکواندوکار شایسته کشورمان که طلای این دوره از رقابت‌ها را بدست آورد به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

در بخش زنان نیز مهتاب نبوی دختر شایسته و با غیرت پاراتکواندو کشورمان بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، علیرضا بخت و حامد حق شناس ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان کشورمان را تشکیل داده بودند؛ فاطمه دودانگه، مهتاب نبوی و رایحه شهاب در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو زنان قرار داشتند.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو مردان را برعهده دارد؛ زنان پاراتکواندوکار کشورمان نیز با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی به مصاف رقبای خود رفتند.

این رقابت‌ها ۱۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۴۰، ۸۴ و ۵۰/۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *