دستگاه قضایی استان یزد حل مشکلات مردم منطقه «اسکان» را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند

13:51 - 22 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۴۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به مشکلات مردم در خصوص زمین‌های منطقه حاشیه‌نشین شهری اسکان گفت: علیرغم متولی نبودن دستگاه قضا در این موضوع، در کنار مردم حل مشکلات را تا حصول نتیجه از مسئولان مطالبه خواهیم کرد.
- غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در حاشیه ایستگاه مشاوره حقوقی و قضایی که با حضور اعضای شورای قضایی این استان در منطقه اسکان برگزار شد، با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ملاقات مردمی دستگاه قضا استان یزد در قالب ایستگاه مشاوره حقوقی و قضایی گفت: این جلسات در شهرستان‌ها در قالب سفر‌های شهرستانی و در مرکز استان یزد با توجه به جمعیت بالای مرکز استان یزد به‌صورت فصلی برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: در گام اول، این جلسات با محوریت مناطق کم‌برخودار و حاشیه‌نشین شهری با حضور اعضای شورای قضایی استان یزد برگزار می‌شود که در دومین جلسه منطقه اسکان میزبان این برنامه بود.

دهشیری افزود: در این نشست مشکلات بیش از ۱۵۰ نفر از مردم منطقه اسکان استماع شد که بیش از ۸۰ درصد از مراجعان در حوزه زمین و مربوط به پلاک ثبتی ۶۵۵۶ بخش ۸ یزد که از ناحیه کمیسیون ماده ۱۲ زمین شهری موات اعلام شده، می‌باشد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *