رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری سارق منازل شمال تهران

15:29 - 21 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۲۱۳
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی در شمال تهران حین ارتکاب سرقت خبر داد و گفت: متهم به ۵ فقره سرقت از خانه‌های ویلایی شمال تهران با همکاری همدستانش معترف شد.
-سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای "  گفت:عوامل عملیات کلانتری ۱۲۴ قلهک برای پیشگیری از وقوع سرقت در حال گشت زنی بودند، در یکی از خیابان‌ها به خودرویی که ۲ سرنشین داخل آن بود و فرد دیگری بیرون از خودرو در حال باز کردن درب منزلی بودند مشکوک می‌شوند.

این مقام پلیسی افزود: ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و راننده و سرنشین خودرو به محض مشاهده ماموران با خودرو متواری و شخصی که در حال بازکردن درب منزل بود در حالی که با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شده بود با درایت و شگرد‌های پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم دستگیر شده به کلانتری منتقل و در بررسی‌های بیشتر از وی یک دسته شاه کلید کشف و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت در تحقیقات پلیسی به جرم خود معترف و اظهار داشت با همکاری همدستان متواری اش قصد سرقت ازمنازل ویلایی را داشته است.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه متهم سابقه دار می‌باشد در پایان خاطرنشان کرد: متهم به ۵ فقره سرقت دیگر از منازل ویلایی با همکاری همدستانش اعتراف و تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان متواری وی و کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *