کشف خودروی سرقتی در تهرانسر

14:19 - 20 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۸۸۴
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از دستگیری سارق وانت پیکان خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران راهور سارق حین سرقت خودرو در خیابان تهرانسر دستگیر شد.

- سرهنگ علی همه‌خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، در تشریح خبر دستگیری سارق وانت پیکان گفت: عوامل منطقه ۲۱ پلیس راهور تهران بزرگ حین گشت زنی در محدوده خیابان تهرانسر و کوچه خسرو بودند که متوجه حرکات و رفتار غیرعادی راننده یک دستگاه وانت پیکان شدند.

وی ادامه داد: عوامل گشتی منطقه ۲۱ پلیس راهور فاتب از پلاک این خودرو استعلام به عمل آوردند، متوجه سرقتی بودن آن شدند و بلافاصله و به سرعت پیش از آنکه سارق متواری شود، خودرو را متوقف و در یک اقدام سریع وی را درون خودرو دستگیر کردند.

سرهنگ همه‌خانی عنوان کرد: وی ابتدا از ارائه مشخصات ممانعت به عمل آورد، ولی چون راهی برای فرار وجود نداشت و از هر طرف توسط خودرو‌های گشتی پلیس راهور فاتب محصور شده بود، راهی جز منتظر ماندن تا آمدن عوامل کلانتری و تحویل به مراجع قضایی برایش باقی نمانده بود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و رسیدن عوامل کلانتری در محل سرقت این سارق به همراه تنظیم صورتجلسه‌ای جهت سیر مراحل قانونی تحویل این عوامل گردید تا این خودرو هرچه سریع‌تر به دست صاحبش برسد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در دستگیری این سارق، به شهروندان توصیه کرد: هنگام رویت چنین مواردی و به منظور حفظ اموال شهروندان و دستگیری سارقان در اولین فرصت قبل از اقدام به هر کاری با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و پلیس را در جریان بگذارند تا همکاران بنده بتوانند در اولین لحظات خود را به محل برسانند و اقدامات پلیسی خود را انجام دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *