سولدو: بازی سختی با مس داریم/ هفته گذشته نمایش بدی مقابل آلومینیوم داشتیم

19:52 - 18 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۵۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم تراکتور تبریز گفت: شکی نیست که فردا واقعاً یک بازی خیلی سختی خواهیم داشت، چون تیم رفسنجان در مسابقات اخیرش نتایج خوبی به دست آورده است.

- زونیمیر سولدو، سرمربی تیم تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* فردا یک بازی نسبتا سختی داریم مقابل یک تیم خوب که در لیگ نتایج نسبتا خوبی گرفته و آمادگی خوبی هم از لحاظ روانی و هم کار بازی دارند.
 
* بازی تیم رفسنجان را دیدم و امیدوارم فردا یک بازی خوبی انجام شود. هرچند هفته گذشته یک بازی نسبتا بدی داشتیم و نتیجه ضعیفی به دست آوریم، ولی آمدیم اینجا که شانس خودمان را امتحان کنیم و از تمهیداتی که انجام دادیم به نحو احسن استفاده کنیم و نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.
 
* فردا همه بازیکنان را در اختیار داریم، یکی دو نفر آسیب جزئی دارند باید ببینیم آیا می‌رسند به بازی که از آن‌ها استفاده کنیم.
 
* شکی نیست که فردا واقعاً یک بازی خیلی سختی خواهیم داشت، چون تیم رفسنجان در مسابقات اخیرش نتایج خوبی به دست آورده، ولی هر بازی جریان خودش را دارد و دو تیم تلاش می‌کنند نتیجه خوبی به دست آورند.
 
* اولین بار هست در شهر رفسنجان آمدم، امیدوارم یک بازی خوب فقط انجام شود که تماشاگران و همه بتوانند از آن لذت ببرند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *