حسینی: شکست ۳ بر صفر گویای همه چیز است/ استقلال یکی از بهترین روز‌های خود را پشت سر گذاشت

18:53 - 18 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۵۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم پیکان تهران گفت: جای صحبتی نمی‌ماند بازی را باختیم و باید خودمان را برای دو بازی پیش‌رو جمع‌وجور کنیم.

- مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل استقلال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* نتیجه نشانگر همه چیز است، وقتی تیمی سه بر صفر می‌بازد همه چیز مشخص است. امروز یکی از بدترین بازی‌های ما در ۹ هفته اخیر رقم خورد و بر عکس استقلال یکی از بهترین روز‌های خود را پشت سر گذاشت.
 
* روز خوبی نداشتیم و یکی از بدترین بازی‌های خود را پشت‌سر گذاشتیم. استقلال باانگیزه‌تر از ما بود. با این حال موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم که نقطه قوت آن‌ها است. می‌دانستیم ضربات ایستگاهی نقطه قوت استقلال است و به بازیکنان گفته بودیم که ضربه ایستگاهی و کرنر راحت به حریف ندهند، چون هم زننده خیلی خوبی دارند و هم بازیکنان قدبلند. جای صحبتی نمی‌ماند بازی را باختیم و باید خودمان را برای دو بازی پیش‌روجمع‌وجور کنیم.
 
* نه به هم‌ریختگی خاصی نبود. به نظرم بازیکنانم انرژی لازم را برای این بازی نداشتند. زورمان به استقلال نرسید و بازیکنان ما زورشان به بازیکنان استقلال نرسید. 
 
* بازی‌های سختی داریم، اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان ما جوان و انرژیک هستند سعی می‌کنیم از این بازی درس بگیریم و این بازی را فراموش کنیم و خودمان را برای بازی‌های آینده آماده کنیم به نام‌ها نگاه نمی‌کنیم و می‌رویم و تلاش می‌کنیم که ان‌شاءالله اتفاقات بهتری بیفتد.

برچسب ها: استقلال پیکان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *