رفع دغدغه‌های مردم شمس‌آباد عقدا در یزد با حضور رئیس حوزه قضایی

20:00 - 18 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۵۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در پی تلاش برای راه‌اندازی یکی از مجتمع‌های تولیدی رها شده از سنوات قبل در منطقه شمس آباد عقدا و دغدغه‌های ایجاد شده برای مردم منطقه، رئیس دادگاه عمومی بخش عقدا با حضور در بین مردم به این دغدغه‌ها پاسخ داد.

- در پی تلاش برای راه‌اندازی یکی از مجتمع‌های تولیدی رها شده از سنوات قبل در منطقه شمس آباد عقدا و دغدغه‌های ایجاد شده برای مردم منطقه، رئیس دادگاه عمومی بخش عقدا با حضور در بین مردم به این دغدغه‌ها پاسخ داد.

محمد حسین دهقان طزرجانی در دیدار با تعدادی از مردم روستای شمس آباد و پاسخ به دغدغه‌های آن در خصوص اقدام به راه اندازی یک مجتمع تولیدی در منطقه، اظهار داشت: نگرانی اهالی منطقه شمس آباد در رابطه با آلودگی هوا و همچنین کم شدن آب قنوات در صورت راه اندازی یک مجتمع تولیدی در منطقه قابل درک است و باید تلاش شود تا این نگرانی و دغدغه رفع گردد.

وی ضمن استماع دلایل و اظهارات افراد حاضر تصریح کرد: در راه اندازی مجتمع تولیدی موارد قانونی رعایت میشود و با رفع ایرادات و خلل وارده، کارخانه‌ها به مسیر تولید بازگشته و راه اندازی میشود و عدم رعایت موازین قانونی در این مسیر پذیرفته نیست.

شایان ذکر است اقدام به راه اندازی کارخانه‌ای که چندین سال پیش احداث و نیمه تمام رها شده بود، موجب اعتراض تعدادی از افراد محلی منطقه شمس آباد در عقدا گردید که به این موضوع با حضور رئیس حوزه قضایی عقدا رسیدگی و قول پیگیری مطالبات آن‌ها داده شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *