رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود ناگهانی عابر پیاده به سطح بزرگراه حادثه ساز شد

9:53 - 18 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۴۱۶
علی همه خانی از برخورد شدید موتورسیکلت با گاردریل‌های بزرگراه رسالت و مصدوم شدن شدید این موتورسوار برای فرار از تصادف با عابر پیاده به سطح بزرگراه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۹ عصر دیروز وقوع یکفقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده شرق به غرب رسالت استاد حسن بنا به اپراتور مرکز اعلام می‌گردد.

وی ادامه داد: راکب یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان عابر پیاده مسن را مقابل خود می‌بیند که برای آنکه با وی برخورد ننماید تغیر مسیر داده و بشدت با گاردریل‌های این بزرگراه برخورد می‌نماید.

همه خانی گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند. 
 
بیشتر بخوانید:

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: در این حادثه راکب موتورسیکل بشدت از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود و خون زیادی از وی رفته بود که با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه راکب این موتورسیکلت سریعا به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

وی از عابرین پیاده تقاضا کرد به هیچ عنوان از عرض بزرگراه حرکت نککند و برای رفتن به آن سوی مسیر حتما از پل عابر پیاده استفاده نموده و از رانندگان موتورسیکلت خواست همیشه و قبل از حرکت کلاه کاسکت ایمن خود را بر سر بگزارند و سپس اقدام به حرکت نموده و در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.
 

برچسب ها: پلیس تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *