رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بورس در هفته‌ای که گذشت/ رشد ۹ هزار واحدی شاخص

8:00 - 19 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۳۷۴
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با رشد ۹ هزار واحدی روبرو شد و در کانال یک میلیون و ۳۴۹ هزار واحدی قرار گرفت.

- شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با نوساناتی همراه بود با این وجود کار خود را با روند نزولی در ابتدای هفته آغاز کرد و پایان هفته با روند مثبت به کار خود پایان داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۳۴۹ هزار واحدی به پایان رساند که با رشد بیش از ۹ هزار واحدی روبرو بوده است.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران معاملات روز شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ با کاهش پنج هزار و ۳۳۷ واحدی به سطح یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحد رسید و فرابورس با کاهش ۱۰۰ واحدی در سطح ۱۹ هزار و ۱۳۵ واحدی قرار گرفت.

بورس در معاملات روز یک شنبه مورخ ۱۴ آذر ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۸ هزار و ۴۸۶ واحدی به پله یک میلیون و ۳۴۳ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۷۴ واحدی در پله ۱۹ هزار و ۲۰۹ واحدی قرارگرفت.

در معاملات روز دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ شاخص دوباره نزولی شد و با ریزش بیش از ۸۶۵ واحدی به پله یک میلیون و ۳۴۲ هزار واحدی رسید و فرابورس با اُفت بیش از ۲۸ واحدی در پله ۱۹ هزار و ۱۸۱ واحدی قرارگرفت.

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات ۱۶ آذر ۱۴۰۰ همچنان منفی بود و با ریزش بیش از ۴ هزار و ۷۳۷ واحدی در پله یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با اُفت بیش از ۷۷ واحدی در پله ۱۹ هزار و ۱۰۳ واحدی قرارگرفت.

سرانجام شاخص در آخرین روز کاری هفته مورخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ صعودی شد و با رشد حدود ۱۱ هزار واحدی در پله یک میلیون و ۳۴۹ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با رشد بیش از ۷۳ واحدی در پله ۱۹ هزار و ۱۷۶ واحدی قرارگرفت.

شاخص در هفته‌ای که گذشت ۳ روز منفی و دو روز مثبت را در کارنامه خود ثبت کرد و با اُفت و خیز فراوانی همراه بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *