بایرن خواهان تمدید قرارداد با لواندوفسکی تا سال ۲۰۲۵

4:45 - 18 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۳۷۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مدیران بایرن مونیخ از بازیکنان می‌خواهند که وضعیت مالی باشگاه در دوران کرونا را درک کنند.

- روبرت لواندوفسکی تا سال ۲۰۲۳، نیکلاس زوله و سرژ گنابری نیز تا سال ۲۰۲۲ با بایرن مونیخ قرارداد دارند. حال با توجه به این قرارداد این ۳ بازیکن رو به اتمام است، اینکه باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد با آن‌ها است. با توجه به بحران مالی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، درخواست‌هایی که این ۳ بازیکن از بایرن مونیخ دارند، مطلوب این باشگاه نیست.

به نقل از AZ، بایرن مونیخ می‌خواهد قرارداد لواندوفسکی را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند. سفر ناگلزمان، صالح حمیدزیچ و کان به پاریس برای شرکت در مراسم توپ طلا، نمایشی برای قدردانی از این بازیکن بود.

ارلینگ هالند هرگز گزینه جدی برای باشگاه نبوده است. با این حال نشانه‌هایی از پیچیده شدن روند مذاکرات وجود دارد که عمده آن‌ها به خاطر پینی زهاوی مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی است. زهاوی و حمیدزیچ پس مذاکرات بر سر تمدید قرارداد آلابا روابط خوبی با یکدیگر ندارند. کارل هاینتس رومنیگه که در این بین یک میانجی بود دیگر در باشگاه حضور ندارد و حال اولیور کان نقش او را به عهده خواهد داشت.

انتظار می‌رود که روند تمدید قرارداد با زوله و گنابری نیز تا سال آینده ادامه پیدا کند. سران بایرن مونیخ از بازیکنان انتظار دارند که اثرات اقتصادی بحران کرونا را در نظر بگیرند. آینده زوله همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اگرچه باشگاه از عملکرد او در این فصل راضی است، اما اولیور کان به صراحت اعلام کرد که محدودیت‌های مالی وجود دارد که به هیچ وجه از آن‌ها عبور نخواهیم کرد. در مورد گنابری، اوضاع متفاوت است و احتمال تمدید قرارداد بیشتر است. این بازیکن در بایرن مونیخ احساس راحتی می‌کند و باشگاه هم خواهان او است. با این حال هنوز اختلافاتی در مورد رقم حقوق دریافتی وجود دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *