رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه: سفرهای استانی رئیس‌جمهور امیدآفرین است

7:00 - 20 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۳۵۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بابیان اینکه سفر‌های استانی رئیس‌جمهور، امیدآفرین است، گفت: آیت‌الله رئیسی، شخصیتی انقلابی و امتحان پس داده است.
آیت‌الله مصطفی علماء در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم، گفت: قضاوت در مورد عملکرد دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی زود است، ولی می‌توان به برخی از اقدامات خوب دولت در مسیر خدمت و حل مشکلات مردم اشاره کرد.
 
تلاش‌های دولت طی ماه‌های اخیر به‌ ویژه در بحث سرعت دهی به موضوع مهم و حساس واکسیناسیون عمومی  مهم و قابل‌ تقدیر است
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه تلاش‌های دولت طی ماه‌های اخیر به‌ویژه در بحث سرعت دهی به موضوع مهم و حساس واکسیناسیون عمومی را مهم و قابل‌تقدیر دانست و تصریح کرد: این اقدامات، آمار تلخ فوتی‌ها را کاهش داده است.
 
سفر‌های استانی رئیس‌جمهور، امیدآفرین در جامعه
مام جمعه کرمانشاه سفر‌های استانی رئیس‌جمهور را امیدآفرین دانست و با تأکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی، جدیت خاصی برای حل مشکلات مردم در استان‌ها دارد، اضافه کرد: این اقدامات در حل مشکلات تأثیرگذار است.
 
رئیس‌جمهور ارتباط خوبی با سران قوا دارد
تعامل سران قوا، بستر بسیار مناسبی برای سرعت در حل مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی است
علماء با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور ارتباط خوبی با سران قوا دارد، اضافه کرد: تعامل سران قوا، بستر بسیار مناسبی برای سرعت در حل مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی است.
 
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه بابیان اینکه آیت‌الله رئیسی شخصیتی انقلابی و امتحان پس داده است، تصریح کرد: ایشان از اول انقلاب درصحنه حضور دارند.
 
آیت‌الله رئیسی متعهد به انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری است
علماء با تأکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی متعهد به انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: رئیس‌جمهور، دنبال خدمت به‌نظام جمهوری اسلامی و کار برای ملت ایران است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *